Tuesday 11 September 2012

Kisah Cinta 8....♥♥♥

Bila satu saat kita rasa cinta tu yang sedang membunuh kita dalam diam apa yang patut kita buat...??? perlu ke merayu pada yang tak sudi sedangkan masih ramai insan yang ikhlas menanti...?? perlu ke kita khianati sebuah persahabat hanya sebab cinta yang dihulur tak disambut..?? dan adakah sebuah persahabatan mampu berubah menjadi percintaan..........?? ~ adakah cinta adalah perasaan semulajadi yang hadir atau cinta boleh disemai dan dibaja menjadi kuntuman mekar~?????

Dalam keasyikan melayan kerenahnya masih ada insan lain yang setia menantiku sama sepertinya....insan yang selalu menjagaku sejak aku menjejakkan kaki ke bumi perak ini.....tapi perasaan cinta masih belum mekar...bukan hanya untuknya tetapi untuk kedua-duanya.......




Cinta perlukan pengorbanan.........tapi siapa yang boleh berkorban demi cintanya padaku....mungkin aku agak tamak tapi aku cuma perlu membuat penilaian yang terbaik....sungguh aku tak mampu lagi menanggung rasa sakit yang hingga saat ini aku rasai.......hebatnya penangan cinta....

Kata teman-teman aku beruntung, walau aku dikecewakan namun masih ada insan lain yang menagih cintaku tapi mereka khilaf...cinta bukan baju....bila suka,pakai...tak suka buang dan beli baju baru....tak.....cinta bukan macam tu.....cinta aku masih pada yang satu....

Satu hari ejad dan zam merancang untuk pergi bercuti ke pangkor....aku dan syaza pun mengikut percutian mereka...mungkin ini saat terbaik untuk aku lebih mengenali hati budinya.....:-)

Tanggal 26 mei 2012 kami ke pangkor....sememangnya aku agak excited sejak dari dalam kereta...:-)
renungan matanya yang tidak pernah lepas dari memandangku dari cermin pandang belakang membataskan perbuatanku....." isshhhh...cucuk mata tu kang"....:=)

Tapi ada sesuatu perkara yang menarik perhatianku padanya....bau badannya.....perfume yang dia gunakan seakan serasi dengan jiwaku....."aneh...."....selalunya aku memang alergik pada bau perfume yang menyakitkan salur pernafasanku...hehehe.....(sakit kepala jadinya)....:-)

Bau yang datang darinya membuatkan aku rasa tenang.....apakah maksudnya....?????????
opsssss.....ini berkaitan bau..bukan orangnya...."please ekin..stop it"....jangan mulakan sesuatu yang kau tak mampu nak berikan.....duhai hati...kuatlah....:-(










No comments:

Post a Comment