Friday 14 September 2012

KIsah Cinta 15 ( kisah cinta terulang....♥..)



♥ Cinta Kita.........





9 ogos 2012

Minggu exam......:-(
alahai.....sejak akhir-akhir nie....aku kurang beri perhatia pada kasihku....mungkin dia sunyi tapi aku lega kerana dia amat memahami.....dia selalu cakap.." x pe abg faham syg kene study...abg tunggu syg...abg teman syg study yea....."......beruntungnya aku mendapat kekasih sepertinya......

Entah kenapa sejak pagi-pagi lagi aku terasa sangat nak makan kfc....tapi frust sangat bila aku ajak kawan-kawanku mereka mahu pergi esok aje....hurmmm....okey....:-(

Petang itu......bila aku beritahu dia yang aku teringin sangat nak makan kfc hari nie...tapi ecah dan syaza nak pergi esok.....dia terus gelisah...ini yang aku tahu tentang sikapnya yang satu...terlalu mementingkan aku atas semua perkara hingga kadang kala ia akan menyusahkan dirinya sendiri.....berat sungguh hatiku bila dia nak datang ke tempatku hanya semata-mata kerana keinginanku.....:-(


Walaupun aku teringin bertemunya tapi aku tak mahu pentingkan diri sendiri.....dia kekasihku...aku juga ingin yang terbaik untuknya sepertimana dia mahukan aku selalu gembira.....

Tapi seperti biasanya aku kalah dengan kedegilannya yang satu itu.....hurmmmm.....dan bila dia sampai aku hanya mampu tersenyum melihatnya....kedegilannya mencuit hati...dan membuat aku terharu....sebegitu pentingkah aku padanya...???

Malam menjadi saksi kerinduannya padaku....tanganku digenggam dan dicium tanpa jemu..."inilah kekasihku....manja dan cute dengan reaksi spontan yang dia selalu tunjukkan..."

Apa yang aku paling suka tentang sikapnya...dia tidak pernah melupakan kawan-kawanku walaupun keluar bersamaku..ada saja yang teman-temanku dapat darinya seperti malam ni...dia belikan combo bucket untuk mereka....."dialah yang aku selalu impikan...seorang yang bukan hanya menjadi pasanganku tetapi kawan kepada sahabat-sahabatku......dan salah seorang dari ahli keluargaku.."

Saat kucupannya di dahiku...aku terasa sayu...inilah bukti kerinduanku...walaupun dia di depan mataku tapi aku masih rasa rindu...dan kerinduan itu tak pernah berlalu.....



Walaupun hanya sekejap aku bahagia disisinya......berat hati nak lepaskan dia pulang tapi aku tahu kami berdua masih ada tanggungjawab masing-masing...dan aku tak mahu dia mendapat masalah hanya kerana aku merengek ingin bersamanya....;-)







♥ Biar jauh dimata tapi dekat dihati....





No comments:

Post a Comment