Thursday 13 September 2012

Kisah Cinta 14 ~ kau berikan aku cinta ~




♥♥♥ RINDUKU MEMBAWA AKU PADAMU.....♥♥♥





Kerinduanku padanya membuatkan aku terbuai......aku ingin sekali bersamanya....aku mahu cintanya...rindunya....kasihnya...."tamakkah aku hanya kerana permintaan itu.....??"

Dan kerana rinduku, aku nekad ingin menemuinya...sebelum aku balik ke kampung, aku nak sangat menatap matanya...aku merinduinya..sengaja aku mencipta alasan ingin shopping di penang, walhal itu semua hanya alasanku....hehehe...dan aku berjaya dapat perhatiannya...yess......;-)

Dan pagi sabtu itu telah membawa aku padanya.....;-) rindunya hanya tuhan yang tahu.....sejuk hatiku melihat senyumnya bila dia tiba-tiba muncul dibelakangku dengan tersenyum nakal.....bau badanya yang sememangnya menjadi kegemaranku membuatkan hatiku tenang.....



Dia membawaku dan teman-teman pusing penang...aku tak kesah kemana saja dia bawa yang penting dia di depan mataku..walaupun aku tak mampu bermanja dengannya seperti mana aku mendapat perhatiannya semasa kami di genting....aku puas...melihatnya tersenyum dan renungan matanya yang penuh dengan kuasa cinta...:-)

Apa yang paling aku terusik dia masih seperti dulu..dia selalu mencuri pandangku melalui cermin sisi dan cermin pandang belakang....kadang-kadang nak tergelak dengan telatahnya...tapi aku bahagia...kerana telatahnya yang tak pernah menjemukan aku itulah pintu hatiku terusik.....

Saat dia memandu, aku sengaja mendekatkan diriku pada kusyen pemandu agar aku lebih dekat dengannya....ingin rasanya memeluknya seperti yang pernah aku lakukan dulu.....ingin dengar degup jantungnya yang berdegup lagu saat aku dekat dengannya......itulah kekasihku.....dia kekasihku.....♥♥♥

Bila dia menyuruhku duduk di belakangnya saat dia menyuruh zam memandu...aku tak mampu...aku segan dengan teman-teman...rajuknya aku pandang dengan senyuman....:-) 
"sorry abg...syg tak boleh" .....walaupun dia seakan kecewa tapi lagaknya yang manja selalu menarik pendangan mataku untuk bertatapan dengannya.....unikkan cinta...sekejap saja aku dah mencintainya.....:-)





Alahai.....rasanya date kami memang betul-betul atas kereta aje..hehe..tapi aku tak kesah pun...kami buka puasa ramai-rami kat tepi pantai...angin yang mendayu mengindahkan suasana....tambahan pula dengan usikan nakal teman-teman pada aku dan dia....:-) "jahat korang kan...!!"

Dan saat dia nak hantar aku pulang rasa berat benar hatiku....dan aku dapat rasakan dia juga begitu....:-)
perlahan-lahan tanganku digenggam bila teman-teman yang lain semua lena...keletihan meronda-ronda....hangatnya hatiku bila tanganku dikucupnya bertalu-talu menunjukkan rasa rindunya padaku yang menggunung.....♥♥♥

Bahunya ku peluk manja....apa yang pelik rasa sakit kepala yang aku rasa sebentar tadi hilang bila haruman tubuhnya menyapa hidungku....♥♥♥..mungkin inilah kuasa cinta.....mengubatiku tanpa sedar....keletihanku bagai dibawa terbang bersama angin malam.....

Namun perbuatan kami masih terbatas...aku masih sedar ada insan lain bersama kami...:-) andainya diberi lebih masa aku masih ingin bersamanya tapi aku terpaksa lepaskan dia pulang...memandangkan malam semakin menjauh...dan aku juga perlu kembali pulang ke kolej...:-)

Rasa rinduku kembali apabila dia hilang dari pandangan mata....inilah cinta...rasa rindu tak akan pernah puas untuknya.....♥♥♥





No comments:

Post a Comment