Wednesday 12 September 2012

Kisah Cinta 11 ( aku belajar mencintaimu ) .♥♥




Buat kali pertama dalam hidupku aku menerima seorang lelaki yang mencintaiku....sedangkan dulu..semua lelaki yang pernah lahir dalam memory aku adalah atas sebab aku yang mencintai....walhal mereka..?? hummm...tapi x guan diungkit kisah silam sebab dalam hidupku sekarang ada dia....kekasihku....:-)

Walaupun perasaan aku masih samar-samar tau lebih jelas lagi perasaan aku masih kosong.....tapi anehnya aku tak rasa sepi...sejak hadirnya dia, ada saja yang mengisi hari-hariku dengan kata-kata cinta....walau aku masih tak  mampu membalas ucapan " aku cinta kamu " dengan perasaan di hati tapi aku rasa bahagia....


Sejak awal lagi aku tahu dia akan selalu mengalah kalau ada salahku....dia akan mendiamkan diri walaupun dia tahu aku keluar dengan lelaki lain....dia cuba yang terbaik untuk memahami aku....jujur aku bangga dengan sikap matangnya dalam menjaga hubungan kami......

Kadang-kadang ada yang mencuit hatiku bila dia sebenarnya cemburu bila aku dan kawan-kawanku yang lain keluar dengan aliq...tapi dia cuba menidakkan perasaannya bila aku tanya...:-)
Di status fbnya jua aku tahu dia resah, tambahan pulak jarak yang membatasi perhubungan kami...tapi aku nak dia tahu yang sekali aku menjalinkan hubungan..akan aku jaga tanpa menyakitkannya....



Kadang aku terkilan bila orang-orang2 sekelilingku berkata aku menerimanya atas sebab untuk mengambil kesempatan atas kebaikkannya......" hanya aku yang mengerti betapa aku mendambakan kasih sayang seorang lelaki yang benar-benar mencintaiku dengan tulus.."

Dia selalu mengucapkan kata-kata rindu....Ya Allah....Kau tanamkan benih cinta di hatiku untuknya agar aku mampu mencintainya seperti mana cintanya padaku...Tetapkan hatiku di hari-hariku agar aku mampu terus belajar mencintainya...menyayanginya dengan setulus hatiku......






No comments:

Post a Comment