Thursday 13 September 2012

Kisah Cinta 13 ~ Kerinduanku........♥♥♥~



Sejak balik dari genting....aku rasakan satu perasaan yang menyakitkan....menyesakkan..dan mencengkam kuat ke dasar hatiku......♥ RINDU ♥ ......sungguh aku rindu padanya....bagai terbayang setiap reaksi wajahnya yang nakal....ketawanya yang riang....senyumannya yang dan mengikat hatiku pada hatinya.......menyatukan aku dan dia dalam ikantan cinta.......



Walaupun hampir setiap saat masej dan ada kalanya suaranya aku dengar namun semua itu tak menghilangkan rasa rindu yang membuak..buak....."aduhai hati..kenapa manja sangat nie....selalu tak macam nie.."....please......kuatkan aku moga aku akan terus sabar merinduinya.....:-(

Lagu i don't want miss a thing yang dia selalu nyanyikan padaku menjadi teman tidurku setiap malam.....dan dia tak pernah tahu tentang itu....." every moment i spent with you is the moment i treasure".....♥♥♥......"resahnya merindui....adakah dia jua sepertiku yang selalu berkhayal tentangnya...hebatnya cinta yang dia cambahkan pada hatiku hingga aku bagai hilang arah walau tanpa mendengar suaranya walau untuk sekejap.."....

Setiap malam dia akan menelefonku dan meluahkan perasaannya....walaupun aku telah menjadi miliknya tapi dia masih tak jemu meluahkan cintanya.....

Suatu malam aku mimpi tentangnya...dan dalam mimpiku aku memanggilnya " abang..."hurmmm...sounds nice if i call him like that...:-) dan aku cuba memanggilnya abg...." ehh3....sweetnye panggilan tu syg"...tu la reaksi pertamanya....dan bila aku kata aku ingin panggilnya abg..dia terus setuju...."sukenye dia.....♥♥♥"


Siapa sangka kan....akhirnya kami bersama akhirnya...dan yang paling aku tak sangka betapa dalamnya cintanya padaku..dan kini aku pula yang sedang angaukan cintanya.......♥♥♥

Walaupun ramai yang seakan pelik melihat aku memilihnya.....tapi biarlah rahsia perasaanku hanya aku yang tahu...bagaimana aku boleh mencintainya.....~itu semua kerana kesabarannya menanti cinta~ dan juga kerana tulus hatinya mencintaiku...menerima setiap kelemahanku......:-)



Aku mencintainya kerana dia adalah .♥♥♥ ezat...♥♥♥......cintanya yang tanpa jemu, setia menanti pintu hatiku terbuka dan memasuki pintu hatiku secara halus...menjelajahi hatiku dengan cepat dan menyaluti hatiku dengan cinta hinggan kini hatiku tertutup untuk insan lain......

~sampai tubuh tak bernyawa..sampai ku ke pangkuannya,,,biar jasad tak dilihat zahir cintaku tetapkan hadir~ .♥♥♥


.♥♥♥  Cayunk Ekin ♥ Ezat  ♥♥♥







No comments:

Post a Comment