Saturday 8 September 2012

Kisah Cinta 1....♥♥




11 march 2012

Tak akan ada siapa yang boleh menjangka apa yang kan berlaku pada dirinya setiap hari dalam hidup nie.....sama seperti aku....tak pernah sekali pun terlintas di fikiran yang hari ini akan meninggalkan kesan yang mendalam pada hidupku...tapi itulah yang terjadi.....:-)

Laman tagged adalah tempat dimana aku selalu berkenalan dengan kaum-kaum adam yang ketandusan kasih sayang seperti aku.....tapi laman tagged jugak menjadi saksi dimana aku selalu dikecewa dan dipermainkan...salah akukah..??? atau sememangnya alam maya hanya tempat dimana seseorang itu menghilangkan rasa sunyi dengan permainan kata-kata cinta pada orang lain..?? dan kemudiannya meninggalkan dan melukakan....kejamnya........

Petang nie menjadi petang bersejarah dalam hidupku bila dalam ramai-ramai kenalan taggedku yang menghantarkan massage, ada seseorang yang menggunakan nama < ejad celop > menjadi perhatianku. Masej yang bertulis tentang perasaannya padaku membuatkan aku ketawa dan terus ketawa. Aduhai lelaki...mudahnya meluahkan kata-kata cinta kemudia kamu yang melukakan....

Aku cume mampu membalas masejnya dengan berkata " hahaha....saya tak tahu ape nak cakap"......jahatnya aku kan...tapi sememangnya itulah ekin....apa yang aku tak suka aku akan terus nyatakan agar tak memberi kesan pada masa mendatang. banyak masej2 darinya aku abaikan...

Bila aku ceritakan pada rumateku-aishah tentang masejnya, aishah dengan beria-ria menyuruhku membuka profile taggednya...alhamdulillah..berkat kekuasaan Allah menggerakkan hatiku untuk membuka profilenya..dan aku terkedu............

Status profilenya yang berbunyi..." aku sukakan seseorang tapi aku tak tahu macam mana nak luahkan,"...komen-komen rakan-rakannya menjadi perhatianku bila ada kawannya yang mencadangkan agar dia meluahkan aje perasaannya pada si gadis...tapi katanya dia tak kenal pon siapa gadis tu...no talifon pon tiada, alamat rumah lagi la....terus aku terpana.......terasa dadaku berdebar....adakahhhhh...............  
dan benar bila ada komennya yang bertulis "aku dah luahkan ape yang aku rasa padanya tetapi dia kata tak tahu nak cakap ape......Ya Allah malunya aku......." seperti yang aku duga......"seseorang" yang dia maksudkan adalah aku......."ekin"




No comments:

Post a Comment