Tuesday 11 September 2012

Kisah Cinta 7.....♥♥



Sejak kenal dia aku belajar banyak perkara....tapi yang paling aku kagum dengannya "dia bersungguh-sungguh" membahagiakan aku tanpa mengharapkan sebarang balasan...cuma aku pelik kenapa dia tak pernah tanya tentang kisah silamku...pelik bila seorang lelaki tak bertanyakan tentang kisah-kisah yang pernah dilalui oleh orang yang dia suka......tapi dia lain....

Bila aku tanyakan hal itu padanya, dia hanya jawab " cinta saya tanpa sebab, siapa pun awak, perasaan saya tak akan berubah," Ya Allah....positifnya dia.....betul ke apa yang dia ucap atau sekadar kata-kata penyedap hati wanita...???

6 Mei 2012

Kali kedua kami keluar bersama...hurmmmm......kali nie jauh sikit langkah kami...tak sangka kan masa makin merapatkan kami...hanya sebab hpku rosak, dia sanggup datang dari jauh untuk memberikan hpnya padaku....'Ya Allah sampai tahap inikah caranya menjaga aku..??"

Apa yang aku tak boleh lupa adalah renungan matanya....walaupun aku beriak selamba tapi aku tahu tiap pergerakkan aku diperhatinya melalui cermin sisi.....tanpa dia tahu dadaku berdebar setiap kali matanya dan mataku bertemu....ingin rasanya aku menegur perbuatannya agar dia berhenti buat macam tu......"aku malu"
:-) sungguh aku malu.........^_____^




Persisiran pantai teluk batik menjadi saksi aku dan dia cuba menyesuaikan diri masing-masing......aku nampak dia teragak-agak untuk mendekatiku, mungkin kerana ada teman-teman yang lain bersama. hehe.....tapi dia sweet, itu aje yang aku mampu menilai tentang dirinya....:-)

Lagu ~untuk dia~ nyanyian najwa latif dan sleeq yang berkumandang di radio sengaja dikuatkan....bagaikan menyuruhku menghayati bait-bait rangkap katanya.....indahnya perasaan.....tulusnya kasihmu tak pernah aku temui sebelum ini.....:-)






Sedikit sebanyak hatiku tercuit namun aku selalu ingatkan diriku...sekali mencinta biar selamanya cinta..cinta tak perlukan sebab..tak perlukan kekayaan dan paras rupa....cinta hanya perlukan kepercayaan dan kejujuran......tapi aku tak yakin aku mampu jujur dan percaya padanya yang baru aku kenali....:-)

No comments:

Post a Comment